Lifestyle

Jak dokonać zwrotu do Bonprix?

Jak dokonać zwrotu do Bonprix?

W poniższym artykule omówimy kroki, które musisz podjąć, aby dokonać zwrotu do Bonprix. Niezależnie od powodu zwrotu, firma ta stara się uczynić ten proces jak najbardziej prostym i wygodnym. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak krok po kroku zrealizować ten proces i uzyskać zwrot środków.

Ile czasu na zwrot do Bonprix?

Kupującym w sklepie internetowym przysługuje 14 dni na zwrot. Jednak niektóre brandy, w tym także Bonprix, rozumieją, że czasami nasze oczekiwania mogą się zmienić lub produkt może nie pasować do naszych potrzeb. Dlatego firma oferuje aż 100 dni na zwrócenie zamówionych produktów.  Po upływie tego terminu, zwroty mogą być rozpatrywane indywidualnie.

Jak dokonać zwrotu?

  • Wystarczy, że odeślesz Bonprix zwracany produkt oraz dokument zwrotu. Zabezpiecz dobrze paczkę (dla wygody możesz użyć opakowań, w których zostało dostarczone Twoje zamówienie)

  • Dokument zwrotu możesz przekazać w dowolnej formie. Jeśli dołączysz go do paczki ze zwracanym produktem, Twój zwrot zostanie przetworzony szybciej. Możesz je też wysłać drogą mailową na adres [email protected]

  • Paczkę odeślij na podany adres: Bonprix Sp. z o.o. Magazyn A, ul. Lodowa 101, 93-232 Łódź

  • Zwrot środków otrzymasz w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Bonprix zwracanego towaru oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jak zwrócić zamówienie przez Wygodne Zwroty?

Jedną z opcji, jak zwrócić nieudane zakupy z Bonprix, jest nadanie ich poprzez platformę Wygodne Zwroty.

Wchodząc na stronę: https://wygodnezwroty.pl/bonprix można zwracać nietrafione zakupy wygodnie bez zbędnych formalności. 

Oto, jak przebiega ten proces krok po kroku:

  1. Wypełnij formularz i opłać przesyłkę

W formularzu wystarczy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, podać swoje dane i opłacić przesyłkę. Bez drukowania etykiety i bez adresowania paczki.

  1. Nadaj przesyłkę w punkcie

Swoją paczkę zanieś do punktu nadania. Do dyspozycji masz 44 tysiące punktów takich jak Paczkomaty InPost, czy sklepy: Żabka, Stokrotka, Lidl itd.

  1. Poczekaj na zwrot pieniędzy

Czas oczekiwania na zwrot pieniędzy przez sklep to maksymalnie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy.

W jakiej formie można otrzymać zwrot pieniędzy?

Jeśli wybrana została metoda płatności kartą lub przelewem – zwrot środków otrzymasz w takiej samej formie. Jeśli wybrałeś płatność przy odbiorze – dołącz do paczki zwrotnej informację z numerem rachunku bankowego, na jaki ma zostać wykonany zwrot środków. Dla płatności przy odbiorze, możesz jako formę zwrotu wybrać również bon zakupowy. Gdy bon za zwrot pojawi się na Twoim koncie, kolejne złożone zamówienie zostanie pomniejszone o jego wartość. Bon za zwrócony artykuł jest bezterminowy.

Czy można wymienić zwrócony produkt na inny?

Nie, Bonprix nie oferuje możliwości wymiany zwróconego produktu na inny. Jeśli chcesz otrzymać inny produkt, najlepiej dokonać zwrotu i złożyć nowe zamówienie.

Czy zwrot jest płatny?

Zwrot towaru jest procesem, który pokrywasz we własnym zakresie. Jednakże, koszty związane z przesyłką zostaną zwrócone wyłącznie w sytuacji, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną. Oznacza to, że w przypadku potwierdzenia wady lub niezgodności z zamówieniem, firma zwróci Ci koszty związane z dostarczeniem produktu

Podsumowanie

Złożenie zwrotu w Bonprix jest prostym procesem, który daje Ci możliwość zgłoszenia problemu z zamówionym produktem. Wystarczy przygotować odpowiednie dokumenty, przesłać produkt i poczekać na weryfikację,lub skorzystać z możliwości rozwiązania platformy Wygodne Zwroty. Jeśli Twój zwrot zostanie uznany, otrzymasz zwrócone koszty i inne odpowiadające Ci świadczenia. 

Udostępnij